Mizu no Tatsumaki
Opis: Użytkownik tworzy małe tornado z wody, poruszające się z dużą prędkością
ktoś kto w nie wpadnie nie może formować żadnych pieczęci dopóki nie zostanie przez nie wyrzucony. Tornado utrzymuje się tylko 1 rundę.
Chakra:70
Ranga:D
Kontrola Żywiołów: 10
Taihoudan
Opis: Użytkownik przy mocnym wydechu wypuszcza z ust spory strumień wody o dość dużym ciśnieniu, co może odrzucić przeciwnika i spowodować jego bolesne uderzenie o jakiś twardy przedmiot (skała, drzewo).
Chakra:60
Ranga:D
Kontrola Żywiołów: 10
Teppoudama
Opis: Technika
podobna do Jutsu Endan (Katon), z tą różnicą, że w tym przypadku wypluwamy pocisk wodny zamiast ognistego.
Chakra:50
Ranga:D
Kontrola Żywiołów 10
Mizu Bushin no jutsu
Opis: Tworzy wodne klony o właściwościach identycznych jak klony Kage Bunshin, tyle że wymagają one bliskości wody do powstania. Te klony mają fizyczną postać i mogą tworzyć pieczęcie, jednak po przyjęciu choćby jednego ciosu znikają i nie mogą zbytnio oddalać się od twórcy.
Chakra:50 x 1
Ranga:C
Kontrola Żywiołów: 15
Mizu no muchi
Opis: Tworzy wytrzymały bicz z wody, który nadaje się do walki, wiązania jeńców jak i ułatwienia sobie ucieczki, czy przyspieszenia podróży.
Chakra:120
Ranga:C
Kontrola Żywiołów: 18
Suirou no Jutsu
Opis: Zamyka przeciwnika w wodnej pułapce, z której bardzo trudno się uwolnić, może ją rozbić tylko naprawdę bardzo mocna fizycznie technika
. Pułapkę musimy cały czas utrzymywać jedną ręką i nie możemy się z nią przemieszczać, przez co technika nie zawsze się sprawdza przeciw wielu przeciwnikom.
Chakra:190
Ranga:C
Kontrola Żywiołów: 20
Daibakuryuu no Jutsu
Opis: Technika działa tylko w środowisku wodnym (na wodzie lub w wodzie) ! Technika
jest tym skuteczniejsza, im głębszy jest akwen wodny, na którym została użyta. Polega ona na wytworzeniu dużego wiru wodnego, który wciąga wszystko, co jest w jego zasięgu i ściąga to na samo dno. Jeśli akurat woda będzie wystarczająco głęboka przeciwnik może udusić się wciągnięty w wodną otchłań. Jest to kolejna technika, która blokuje wykonywanie pieczęci złapanym w nią przeciwnikom.
Chakra:200
Ranga:B
Kontrola Żywiołów: 25
Suiryuudan no Jutsu
Opis: Technika
skuteczna tylko w wodzie, na wodzie lub tuż obok wody ! Tworzy szybko poruszającego się, wielkiego wodnego smoka, który ma dwukrotnie większy zasięg, niż technika Suikoudan, jednak wraz z oddalaniem się od źródła powstania jego moc spada.
Chakra:300
Ranga:B
Kontrola Żywiołów: 28
Suiryuuben
Opis: Dzięki temu jutsu tworzymy nad sobą dużą wodną kulę . Z tej że kuli możemy tworzyć coś w rodzaju biczy wodnych , jednak dzięki połączeniu z naszą chakrą są one trwalsze a ich końcówka mocno zakończona , dzięki czemu możemy używać ich zarówno do ataku jak i obrony.
Chakra:450
Ranga:B
Kontrola Żywiołów: 30
Goshoku Zame
Opis:Techniki
tej można użyć tylko w środowisku wodnym. Polega ona na przywołaniu pięciu rekinów, stworzonych wyłącznie z wody i chakry. Bestie okrążają, po czym atakują swoją ofiarę zębami i płetwami. Potrafią one rozszarpać nawet bardzo silnego shinobi. Ponadto są odporne na ataki fizyczne, ponieważ po otrzymaniu obrażeń potrafią się bardzo szybko zregenerować.
Chakra:550
Ranga:A
Kontrola Żywiołów: 33
Baku Suishouha
Opis: Jedna z najbardziej lubianych technik w środowisku użytkowników Suitonu. Polega na wypuszczeniu z ust ogromnej ilości wody, która zalewa całą okolicę, utrudniając ruch wrogowi, mogąc go zatopić (to przecież ogromne ciśnienie wody !) i umożliwiając wykonanie wielu wodnych technik
nie do użycia na suchym terenie. Jutsu zamienia całą okolicę w jedno wielkie jezioro.
Chakra:500
Ranga:A
Kontrola Żywiołów: 36
Mizukuri no Yaiba
Opis: Dzięki tej technice
użytkownik może z wody stworzyć praktycznie niezniszczalny miecz, zdolny przebić najtwardszy nawet materiał. Miecz ten posiada wytrzymałość, jakiej nie ma żaden ze znanych nam metali.
Chakra:850
Ranga:S
Kontrola Żywiołów: 40
Mizu Kawarimi
Opis: Technika wodnej regeneracji. Jest to jutsu polegające na zmianie natury naszego ciała w wodną , wyglądamy identycznie jednak jesteśmy w 100% z wody , możemy zregenerować swoje ciało po całkowitym zniszczeniu jeżeli gdzieś blisko znajduje się choćby łyżeczka wody , jednak by móc to zrobić należy użyć tej techniki
przed niszczącym uderzeniem . Technika ta może służyć także jako jutsu kamuflażu jednak głównym jej przeznaczeniem jest regeneracja ciała.
Chakra:800
Ranga:S
Kontrola Żywiołów: 45
Offline